Choose your color scheme:
The Vette Barn  
 
Go Back   The Vette Barn > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 2500
Search took 0.25 seconds.
Search: Posts Made By: Uncle Pervey
Forum: Off Topic 08-08-2011, 10:28pm
Replies: 127
Views: 4,092
Posted By Uncle Pervey
That ain't nothing... I am typing this with my...

That ain't nothing... I am typing this with my tongue from across the room.... I can lick any part of BarnBabe from across the room! :D
Forum: Off Topic 08-08-2011, 10:15pm
Replies: 20
Views: 699
Posted By Uncle Pervey
Wow! Who would of thunk it? Right under our...

Wow! Who would of thunk it? Right under our noses for years and years... :rofl:
Forum: Off Topic 08-08-2011, 8:54pm
Replies: 43
Views: 1,327
Posted By Uncle Pervey
2nd cousins are ok, 1st cousins once removed are...

2nd cousins are ok, 1st cousins once removed are ok too.

A 1st cousin once removed is the child of a first cousin.

A 2nd cousin share a set of great-grandparents

Hell I think in Oklahomo...
Forum: Off Topic 08-08-2011, 8:47pm
Replies: 49
Views: 1,615
Posted By Uncle Pervey
I wish Houston did that, hell I wish it was state...

I wish Houston did that, hell I wish it was state law in Texas. My son and his wife have been ran into 3 times in Houston, nothing major, but each and every time the drivers were illegals and their...
Forum: Off Topic 08-08-2011, 7:07pm
Replies: 21
Views: 817
Posted By Uncle Pervey
Vatortard will probably sell you his extensive...

Vatortard will probably sell you his extensive collection of petrified Walrus penii for $30K :yesnod:







:rofl:
Forum: Off Topic 08-08-2011, 6:55pm
Replies: 75
Views: 2,853
Posted By Uncle Pervey
Well the Tea Party scares me the same way that...

Well the Tea Party scares me the same way that some of the Democratic extremists movements do. Not that the Tea Party doesn't have some damned good ideas that I support, but there are some awfully...
Forum: Off Topic 08-08-2011, 6:39pm
Replies: 57
Views: 1,946
Posted By Uncle Pervey
If you have to ask, then you can't afford it!...

If you have to ask, then you can't afford it! :rofl:

They are beautiful examples of craftsmanship you don't see very often. I got wood from the first one with the Mammoth tusk! :yesnod:
Forum: Off Topic 08-08-2011, 6:35pm
Replies: 33
Views: 1,615
Posted By Uncle Pervey
Me too! Especially Vatortard and Skiatard.......

Me too! Especially Vatortard and Skiatard.... they should have roach spray poured in their Scotch! :yesnod:




:D :rofl:
Forum: Off Topic 08-08-2011, 6:30pm
Replies: 13
Views: 505
Posted By Uncle Pervey
I don't know why anyone pays any attention to...

I don't know why anyone pays any attention to those assholes. What in the hell have that got right in the last 10 years? They have missed all the big scams and failures as far back as ENRON. They...
Forum: Off Topic 08-08-2011, 4:40pm
Replies: 11
Views: 551
Posted By Uncle Pervey
This is more like it... :lol: ‪IAN...

This is more like it... :lol:

‪IAN MOORE - "MUDDY JESUS"‬‏ - YouTube
Forum: Off Topic 08-08-2011, 4:30pm
Replies: 16
Views: 365
Posted By Uncle Pervey
I've been using Paint.net for about 5 years, it...

I've been using Paint.net for about 5 years, it is upgrade all the time. Not a slick as Photoshop, but it is free. :yesnod:
Forum: Off Topic 08-08-2011, 4:28pm
Replies: 37
Views: 1,677
Posted By Uncle Pervey
Yeah he knew, the first burst caught him in the...

Yeah he knew, the first burst caught him in the body, it wasn't until the second burst that the dirtbag got the shot to the head.
Probably not good for my karma but I wish they would have hit him in...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 11:16pm
Replies: 33
Views: 1,615
Posted By Uncle Pervey
Larry will get over it... as I have said before,...

Larry will get over it... as I have said before, he is hard to like but I keep trying everyday. He's going to have to develop a little thicker skin if he's going to dish it out.

His feelers are...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 10:12pm
Replies: 31
Views: 1,159
Posted By Uncle Pervey
Nope... my son gets it! I'll leave you my...

Nope... my son gets it! I'll leave you my schwanzstucker so you can see what a real one looks like! :rofl::rofl::rofl:
Forum: Off Topic 08-07-2011, 10:09pm
Replies: 33
Views: 1,615
Posted By Uncle Pervey
The truth was spoken and Lars is butt hurt. ...

The truth was spoken and Lars is butt hurt. :yesnod:
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:48pm
Replies: 7
Views: 313
Posted By Uncle Pervey
classic punch line... "I don't think my ass can...

classic punch line... "I don't think my ass can hold another one..." :rofl:
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:46pm
Replies: 70
Views: 2,668
Posted By Uncle Pervey
Somebody check the obits and police reports, from...

Somebody check the obits and police reports, from the description of the party I don't see how it could have ended up good for Pete. :yesnod:
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:43pm
Replies: 42
Views: 1,391
Posted By Uncle Pervey
I've told this one before, I as there and...

I've told this one before, I as there and witnessed it. My step-father died about 4 years ago. One of my grandsons was about 2 at the time. Just starting to talk a bit.
After the funeral we went...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:27pm
Replies: 42
Views: 1,391
Posted By Uncle Pervey
My youngest nephew is what I call a sensitive,...

My youngest nephew is what I call a sensitive, not that he's a pansy, he manages a machine shop and is a black belt in some form of kung fu shit.
His mother, my sister died unexpectidly in her...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:13pm
Replies: 31
Views: 1,159
Posted By Uncle Pervey
3 times in the last 25 years. You gotta remember...

3 times in the last 25 years. You gotta remember I am on Remicade which weakens your immune system and leaves you susceptible to all sorts of bad shit. But if I don't take it there a good chance my...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 9:00pm
Replies: 31
Views: 1,159
Posted By Uncle Pervey
My lungs are so fooked up I gotta take my ganja...

My lungs are so fooked up I gotta take my ganja in brownies! :D

This is my 3rd pneumonia event, it was the sneakiest this time too! Last time there was no doubt, I was harking up blood and had a...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 8:30pm
Replies: 31
Views: 1,159
Posted By Uncle Pervey
I got pnuemonia...

I haven't felt good for a couple of weeks and all last week I had a hell-ova cough and a incipient headache. I had a sinus infection but I figured I'd suffer my way through it as I usually do. ...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 8:13pm
Replies: 42
Views: 1,391
Posted By Uncle Pervey
My grandmother's house was a 3 story Victorian...

My grandmother's house was a 3 story Victorian that had been a doctor's house. It was built in 1888 and the doctor used it for his home and his clinic. He used the 3 floor for a hospital when he...
Forum: Off Topic 08-07-2011, 8:03pm
Replies: 42
Views: 1,391
Posted By Uncle Pervey
You are so full-o-shit... I'm older than you (I...

You are so full-o-shit... I'm older than you (I think) and we had acid when I was a teen. :D
Forum: Off Topic 08-07-2011, 2:21pm
Replies: 10
Views: 1,773
Posted By Uncle Pervey
I've boinked homelier... :D

I've boinked homelier... :D
Showing results 1 to 25 of 2500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 9:53am.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2021 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright 2009 - 2021 The Vette Barn


Support the Barn:
 
Download the Mobile App;
 
Follow us on Facebook:

Become a Stall Owner

 

Apple iOS App        Google Android App

 

Visit our Facebook page