Choose your color scheme:
The Vette Barn  
 
Go Back   The Vette Barn > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 570
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: UniqueDoug
Forum: Off Topic 07-18-2019, 11:47am
Replies: 172
Views: 5,262
Posted By UniqueDoug
I'll assume you know I was referring to our...

I'll assume you know I was referring to our fearless leader, unless you have your head in the sand. :D
Forum: Off Topic 07-18-2019, 10:41am
Replies: 31
Views: 2,533
Posted By UniqueDoug
Uh, maybe because I haven't been on a date since...

Uh, maybe because I haven't been on a date since early 2016. :lol:
Forum: Off Topic 07-18-2019, 10:38am
Replies: 172
Views: 5,262
Posted By UniqueDoug
As our Don would say, go back to the sh*thole you...

As our Don would say, go back to the sh*thole you came from!

:lol:
Forum: Off Topic 07-18-2019, 10:36am
Replies: 172
Views: 5,262
Posted By UniqueDoug
Edit; quick edit I see! :D

Edit; quick edit I see! :D
Forum: Off Topic 07-18-2019, 10:36am
Replies: 172
Views: 5,262
Posted By UniqueDoug
*yearn :D

*yearn

:D
Forum: Off Topic 07-17-2019, 09:01pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
It's strange, he used to dig on me when I was...

It's strange, he used to dig on me when I was struggling but ironically it escalated when I actually made money, like when I flipped my house then bought a 1/3 stake in my lot, paid cash for the...
Forum: Off Topic 07-17-2019, 08:34pm
Replies: 12
Views: 1,343
Posted By UniqueDoug
Caught that. :lol: He's dialing it up lol

Caught that. :lol: He's dialing it up lol
Forum: Off Topic 07-17-2019, 06:22pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
Wait, aren't you the one who also thinks Der was...

Wait, aren't you the one who also thinks Der was just misunderstood? Lol :D

Just saw your post :-)
Forum: Off Topic 07-17-2019, 06:20pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
:lol: he's one of the most consistent trolls on...

:lol: he's one of the most consistent trolls on the forum, and a hypocrite. Let's see, I took the high road about 2 years ago and stopped responding to or engaging him and he still has my name in his...
Forum: Off Topic 07-17-2019, 04:18pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
I get your point by why do that if I've only had...

I get your point by why do that if I've only had 3 jobs over 30 years? The math is quite easy for any employer to do and this is much cleaner since the 6 years at Sysco was bookended by the 9 years...
Forum: Off Topic 07-17-2019, 02:10pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Amen brother, thank you. :D

Amen brother, thank you. :D
Forum: Off Topic 07-17-2019, 12:43pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
So then the implication would be that I'm...

So then the implication would be that I'm drastically fudging my numbers. :lol:

Now why would I do that?

Longest I've been unemployed since 1989 is one month.

:yesnod:
Forum: Off Topic 07-17-2019, 12:23pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Well the pitch went well! Jim the...

Well the pitch went well! Jim the auctioneer/owner is actually expanding the auction with a new platform, asked him if he's hiring he said yes I think I am, I had my resume in a folder ready for him...
Forum: Off Topic 07-17-2019, 10:35am
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
By "serious" gaps do you mean long times of...

By "serious" gaps do you mean long times of unemployment or that I'm "hiding" jobs?

The years are accurate so all you have to do is add them up then compare to the listed graduation date of 1991....
Forum: Off Topic 07-16-2019, 10:18pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Thanks again bro, if he's even remotely looking...

Thanks again bro, if he's even remotely looking for a new hire and doesn't hire me after this presentation well shit he's a dumbass. :lol:
Forum: Off Topic 07-16-2019, 09:43pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
Yep and as noted sometimes the slower more...

Yep and as noted sometimes the slower more relaxed pace works to your advantage.
Forum: Off Topic 07-16-2019, 09:20pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
I'm at 12 ytd. Problem is not selling them (have...

I'm at 12 ytd. Problem is not selling them (have only 3 for sale) or funding them, it's finding them at auction for a reasonable price. Ironically I'm going to turn what is the worst part of my...
Forum: Off Topic 07-16-2019, 08:29pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
:D Can we do by the year? :lol:

:D



Can we do by the year? :lol:
Forum: Off Topic 07-16-2019, 07:44pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
:cool: make sure to tell her this is a resume,...

:cool: make sure to tell her this is a resume, cover letter, and pitch all in one. :D
Forum: Off Topic 07-16-2019, 07:44pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Thank you sir! One page is hard when you've been...

Thank you sir! One page is hard when you've been in the work field for 30+ years and are making a pitch. I'm pleased with what I was able to do, did I mention that? :D
Forum: Off Topic 07-16-2019, 07:32pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Okay, final draft of my "resume" is done, I...

Okay, final draft of my "resume" is done, I think. :willy:

I put resume in quotes because this is not a traditional resume, as it has the pitch talking points in the second half. I'm actually...
Forum: Off Topic 07-16-2019, 06:05pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Do it! :rofl:

Do it! :rofl:
Forum: Off Topic 07-16-2019, 12:04pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
But see here's the problem that a feud which...

But see here's the problem that a feud which started with a few people has caused. You and I are cool and had three friendly exchanges in the "quality" thread yet I got 3 days, one for each exchange....
Forum: Off Topic 07-15-2019, 08:31pm
Replies: 537
Views: 13,150
Posted By UniqueDoug
:hurray::dance::shots:

:hurray::dance::shots:
Forum: Off Topic 07-15-2019, 08:05pm
Replies: 6,672
Views: 80,212
Posted By UniqueDoug
Hey we're used car salesmen you're gonna get...

Hey we're used car salesmen you're gonna get cheesy. :lol:

Thanks for the kind words.
Showing results 1 to 25 of 570

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 02:55am.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright 2009 - 2019 The Vette Barn


Support the Barn:
 
Download the Mobile App;
 
Follow us on Facebook:

Become a Stall Owner

 

Apple iOS App        Google Android App

 

Visit our Facebook page