Choose your color scheme:
The Vette Barn  
 
Go Back   The Vette Barn > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 2500
Search took 0.41 seconds.
Search: Posts Made By: 69camfrk
Forum: Off Topic Yesterday, 8:38pm
Replies: 26
Views: 268
Posted By 69camfrk
Oh, I find some doozies here in Ga. I wouldn't...

Oh, I find some doozies here in Ga. I wouldn't give them 65 dollars for that piece of shit. Hell, for that matter, I wouldn't take it for free. I bet that car does get comments, because everyone...
Forum: Off Topic Yesterday, 8:24pm
Replies: 38
Views: 352
Posted By 69camfrk
There is a place in Hawkinsville called M and T...

There is a place in Hawkinsville called M and T meats. People literally drive hours to buy stuff there. I'll admit though, their stuff is first rate.:seasix:

http://www.mtmeatco.com/

Read...
Forum: Off Topic Yesterday, 7:31pm
Replies: 12
Views: 108
Posted By 69camfrk
The reason I think it is the most prolific is...

The reason I think it is the most prolific is that it has been in use literally since the late 1800's, and is still found on battlefields everywhere. It is also used by some modern militaries as a...
Forum: Off Topic Yesterday, 6:06pm
Replies: 12
Views: 108
Posted By 69camfrk
"Garand", but I knew what you meant. They are...

"Garand", but I knew what you meant. They are currently worth their weight in gold.:seasix:
Forum: Off Topic Yesterday, 5:20pm
Replies: 12
Views: 108
Posted By 69camfrk
I got into them when they were cheap. I paid...

I got into them when they were cheap. I paid $170 for a hex receiver 91/30 several years ago, and thought it was way too much. Cool thing is, they put the import stamp on the barrel under the...
Forum: Off Topic Yesterday, 5:00pm
Replies: 87
Views: 644
Posted By 69camfrk
What's the difference between a Marine and a...

What's the difference between a Marine and a Submarine? Not much, sailors go down on both of them.:leaving:
Forum: Off Topic Yesterday, 4:49pm
Replies: 12
Views: 108
Posted By 69camfrk
The most prolific battle rifle ever

That title has to go to the Mosin Nagant. They are literally still used on battlefields the world over, and have been for over 100 years. That is staying power right there. I have a couple of...
Forum: Off Topic Yesterday, 3:50pm
Replies: 26
Views: 268
Posted By 69camfrk
It is the automotive equivalent to a chick...

It is the automotive equivalent to a chick getting bad lip filler and end up looking like her lips are swollen sausages.:yesnod:
Forum: Off Topic Yesterday, 10:26am
Replies: 26
Views: 268
Posted By 69camfrk
I have too, but that one is pretty bad. WTF is...

I have too, but that one is pretty bad. WTF is up with the dash pad?
Forum: Off Topic Yesterday, 9:37am
Replies: 26
Views: 268
Posted By 69camfrk
Custom Corvette only 6k

Ahhhh...more CL goodness...

https://atlanta.craigslist.org/atl/cto/d/calhoun-1976-corvette-stingray-c3/7037510679.html

34532
Forum: Off Topic Yesterday, 8:53am
Replies: 22
Views: 713
Posted By 69camfrk
And here I thought you were gonna say, "I tried...

And here I thought you were gonna say, "I tried to inflate a tire with an air blower, broke the valve stem, and the tire went flat".:D On a serious note, congrats BB!!!!:cert:
Forum: Off Topic 12-13-2019, 9:59pm
Replies: 221
Views: 2,161
Posted By 69camfrk
Yep.:rofl:

Yep.:rofl:
Forum: Off Topic 12-13-2019, 9:47pm
Replies: 221
Views: 2,161
Posted By 69camfrk
Does Ambien make your butthole hurt?:confused5:

Does Ambien make your butthole hurt?:confused5:
Forum: Off Topic 12-13-2019, 9:15pm
Replies: 28
Views: 351
Posted By 69camfrk
Worth every penny because it has a cement pond...

Worth every penny because it has a cement pond and a still in the back yard along with some critters.:yesnod:
Forum: Off Topic 12-13-2019, 9:11pm
Replies: 8
Views: 168
Posted By 69camfrk
True, but they have a bad muzzie problem there...

True, but they have a bad muzzie problem there too. UK is all sorts of jacked up. Problem is, when you let too many people in that don't assimilate, your identity is lost along with your way of...
Forum: Off Topic 12-13-2019, 9:05pm
Replies: 38
Views: 352
Posted By 69camfrk
One of the biggest reasons I had to retire from...

One of the biggest reasons I had to retire from the military. I just couldn't bear the thought of going to anyone's war that didn't serve bacon. For some reason, they had a case of the ass about...
Forum: Off Topic 12-13-2019, 7:27pm
Replies: 44
Views: 424
Posted By 69camfrk
Yeah, tied for last place with me!😂

Yeah, tied for last place with me!😂
Forum: Off Topic 12-13-2019, 4:54pm
Replies: 14
Views: 191
Posted By 69camfrk
Hooker nummer 2 for the win!:seasix:

Hooker nummer 2 for the win!:seasix:
Forum: Off Topic 12-13-2019, 1:37pm
Replies: 221
Views: 2,161
Posted By 69camfrk
All of us came from there. This has been home...

All of us came from there. This has been home for years.:seasix: Most of the bad kids are already here anyway..:lol:
Forum: Off Topic 12-12-2019, 4:03pm
Replies: 41
Views: 344
Posted By 69camfrk
I still love it! Bring it on!!

I still love it! Bring it on!!
Forum: Off Topic 12-11-2019, 3:13pm
Replies: 87
Views: 644
Posted By 69camfrk
May have told this story before, but this old...

May have told this story before, but this old crusty MSgt. (ret) had a group of Zoomies from the academy at his disposal for a few days as they got seasoning days. I had an Airman drive the shit...
Forum: Off Topic 12-11-2019, 3:02pm
Replies: 51
Views: 644
Posted By 69camfrk
You beat me to it. Zero accomplishments but hey,...

You beat me to it. Zero accomplishments but hey, here is your award. Hell, I didn't even know Time magazine was still published.
Forum: Off Topic 12-10-2019, 4:41pm
Replies: 39
Views: 622
Posted By 69camfrk
The Air Force was the same way. It was a good...

The Air Force was the same way. It was a good thing that there were never any outside civilian observers. They would have thought we hated each other, when in fact, we were just amusing our asshole...
Forum: Off Topic 12-10-2019, 4:38pm
Replies: 28
Views: 260
Posted By 69camfrk
The Motorcraft battery in my truck lasted for 7...

The Motorcraft battery in my truck lasted for 7 years, and actually didn't let me down when I decided to replace it. I figured it was gonna crap out sooner or later, and didn't want to get stranded....
Forum: Off Topic 12-10-2019, 3:30pm
Replies: 10
Views: 204
Posted By 69camfrk
https://youtu.be/bCBXGpHPpIY

https://youtu.be/bCBXGpHPpIY
Showing results 1 to 25 of 2500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 6:49am.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright 2009 - 2019 The Vette Barn


Support the Barn:
 
Download the Mobile App;
 
Follow us on Facebook:

Become a Stall Owner

 

Apple iOS App        Google Android App

 

Visit our Facebook page