Choose your color scheme:
The Vette Barn  
 
Go Back   The Vette Barn > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 2500
Search took 0.51 seconds.
Search: Posts Made By: mrvette
Forum: Off Topic Yesterday, 1:57pm
Replies: 26
Views: 451
Posted By mrvette
Taco HELL maybe......

Taco HELL maybe......
Forum: Off Topic Yesterday, 7:08am
Replies: 28
Views: 521
Posted By mrvette
WE buy cheep China junk, they turn around and buy...

WE buy cheep China junk, they turn around and buy our elections......:sadangel::issues:
Forum: Off Topic 09-14-2021, 6:12pm
Replies: 5
Views: 159
Posted By mrvette
I wuz born in Marland and so dunno about various...

I wuz born in Marland and so dunno about various relative trees.....but those last 3 pix are funny as HELL!!!!!:):seasix::rofl:
Forum: Off Topic 09-14-2021, 5:03pm
Replies: 5
Views: 159
Posted By mrvette
Relative trees......

Interesting...ya think???
Forum: Off Topic 09-13-2021, 6:28pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
I just feel so STOOOPID for using tap water in...

I just feel so STOOOPID for using tap water in the engine, adding just enough anti freeze to get through a FLORIDUH winter......and not knowing the combo of metals makes internal corrosion SO bad...
Forum: Off Topic 09-13-2021, 6:21pm
Replies: 6
Views: 191
Posted By mrvette
He practiced crastinating for so long he turned...

He practiced crastinating for so long he turned PRO......:rofl:
Forum: Off Topic 09-13-2021, 9:34am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Called your Dad at the shop this AM, so Wed....

Called your Dad at the shop this AM, so Wed. PM/afternoon I calling him and going over the see that engine.....and putting off any more activity on my old engine.....He gave me a good price on it ...
Forum: Off Topic 09-12-2021, 11:47am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Can you call and ask?? please.....It just may...

Can you call and ask?? please.....It just may simplify the entire operation

:seasix:
Forum: Off Topic 09-12-2021, 11:24am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
How mutch?? maybe just simpler....watt cam?? I...

How mutch?? maybe just simpler....watt cam?? I wood like to keep my unique injection setup....obviously....:seasix:
Forum: Off Topic 09-12-2021, 10:51am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Nah, I got an LT1 injection from early 90's with...

Nah, I got an LT1 injection from early 90's with the HEI up top in back, and so no plastic over the LT injection...makes for good stares from folks....

SO FINALLY got rid of some flooring...
Forum: Off Topic 09-11-2021, 3:23pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
THAT is obvious......BUT I have some difficulty...

THAT is obvious......BUT I have some difficulty getting the block to the shop for his inspection....which I think after my test this AM, is worth the effort...the block did not leak into the oil...
Forum: Off Topic 09-11-2021, 2:54pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Wonder how, the engine I have has keepers around...

Wonder how, the engine I have has keepers around the lifters...look like figger 8's keeping adjacent roller lifters from turning in the block.....and of course the metal keeper holding the figger 8...
Forum: Off Topic 09-10-2021, 5:25pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Well, I going to fill the block much as possible,...

Well, I going to fill the block much as possible, and if drainage through watt wood be the oil pan area....it's a scratch......for sure so to do some calls tmrw and find out if they have anything...
Forum: Off Topic 09-10-2021, 9:32am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Nah, not invited back there, and they have a...

Nah, not invited back there, and they have a nasty looking brown dawg, Pitbull?? guarding the gate.....so I never been back there.....judging from the stuff visible up front, plenty of more stuff...
Forum: Off Topic 09-10-2021, 8:00am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Do you know Oscar at OP cyl head?? turns out...

Do you know Oscar at OP cyl head?? turns out some 20 years ago I got those heads worked over by his Father's place...Dover cyl head??

at any rate I going to your Dad's place this AM to pick up...
Forum: Off Topic 09-09-2021, 5:18pm
Replies: 13
Views: 440
Posted By mrvette
INTEX, Bethesda Md, walk through metal...

INTEX, Bethesda Md, walk through metal detectors.....gotta know your electronics and pulse field timing, and signals of magnetic decay.....much less all the signals of EMI from other gear in the...
Forum: Off Topic 09-09-2021, 2:38pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Not being washed in months now, being cats...

Not being washed in months now, being cats setting all over it the whole thing is getting to be an issue with me.....age 77 and only good for maybe 3 hours/day at MOST working on it.....:issues:
...
Forum: Off Topic 09-09-2021, 2:32pm
Replies: 13
Views: 440
Posted By mrvette
Krazy thing is, I allllllways enjoyed working, ...

Krazy thing is, I allllllways enjoyed working, FUN!!! being an ET from TV shop manager/head tech to flipping all over the USA doing industrial security from White House on down the list but the...
Forum: Off Topic 09-09-2021, 2:19pm
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
WELL, the trick IS.....to ID the damn point of...

WELL, the trick IS.....to ID the damn point of failure allowing the OIL SUMP to be filled with WATER/antifreeze when I thought the job was over with.....

so going to fill the water jacket up to...
Forum: Off Topic 09-09-2021, 11:41am
Replies: 37
Views: 646
Posted By mrvette
Hotrod C3 '89 truck block 350

OK from a previous thread, I filled the entire oil sump with water, when I thought it was ready to go last week......and so BOTH heads off to the head shop for some psychy exam.......

short...
Forum: Off Topic 09-08-2021, 4:59pm
Replies: 16
Views: 260
Posted By mrvette
Named after the single largest finger on a...

Named after the single largest finger on a person's hand......SNOW??? :issues::confused5:
Forum: Off Topic 09-08-2021, 4:55pm
Replies: 27
Views: 627
Posted By mrvette
GOOD on her, I am kinda curious about...

GOOD on her,

I am kinda curious about here first name though.....never run across that before....what nationality that from???
Forum: Off Topic 09-08-2021, 4:49pm
Replies: 10
Views: 295
Posted By mrvette
:sadangel: DJ is a decent guy......leeve him...

:sadangel: DJ is a decent guy......leeve him alone......:issues:
Forum: Off Topic 09-08-2021, 1:57pm
Replies: 16
Views: 260
Posted By mrvette
Swamp at bottom of my hill is damn near sea...

Swamp at bottom of my hill is damn near sea level......I have ~30' feet above that.......floods THAT Much and 90% of Floriduh be under water.....
Forum: Off Topic 09-08-2021, 10:41am
Replies: 11
Views: 276
Posted By mrvette
Wife sent me that, and we commented on it being...

Wife sent me that, and we commented on it being fake.....dunno how any decent crew could be THAT far off, I guess it depends on how you look at it....:dance::confused5:
Showing results 1 to 25 of 2500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 5:42am.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2021 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright 2009 - 2021 The Vette Barn


Support the Barn:
 
Download the Mobile App;
 
Follow us on Facebook:

Become a Stall Owner

 

Apple iOS App        Google Android App

 

Visit our Facebook page