Choose your color scheme:
The Vette Barn  
 
Go Back   The Vette Barn > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 2500
Search took 0.44 seconds.
Search: Posts Made By: Steve_R
Forum: Off Topic Today, 3:40pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
There are several others. I won't mention which...

There are several others. I won't mention which threads. :D
Forum: Off Topic Today, 3:29pm
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
:skia:

:skia:
Forum: Off Topic Today, 3:03pm
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
You mean back when there were more than 2 or 3...

You mean back when there were more than 2 or 3 posts per day in a bar thread? :lol:
Forum: Off Topic Today, 2:40pm
Replies: 2
Views: 39
Posted By Steve_R
Yeah, that's practical, stopped by small potholes...

Yeah, that's practical, stopped by small potholes and speed bumps. I'm sure it will be affordable too if they ever make it. :lol:
Forum: Off Topic Today, 2:31pm
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
9:20 tee time tomorrow. Only two of us. You in?...

9:20 tee time tomorrow. Only two of us. You in? Greens fees and cart on me. I'll even buy drinks and dinner afterwards. :)
Forum: Off Topic Today, 2:07pm
Replies: 293
Views: 3,793
Posted By Steve_R
Yup. Wife opened it since she gets the mail....

Yup. Wife opened it since she gets the mail. Ended up in the ER.




Not funny this time.
Forum: Off Topic Today, 1:17pm
Replies: 293
Views: 3,793
Posted By Steve_R
You're referring to a glitter bomb. They sound...

You're referring to a glitter bomb. They sound fun and harmless - until they're not. If I could positively identify which of the two POS banned members sent it I would turn my lawyer loose and tell...
Forum: Off Topic Today, 12:57pm
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
Not where somebody quoted it. :lol:

Not where somebody quoted it. :lol:
Forum: Off Topic Today, 12:36pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
It's gonna take 'em a while to find all the...

It's gonna take 'em a while to find all the posts, AND the quotes with the link in them, and delete them all. :rofl::rofl::rofl:
Forum: Off Topic Today, 12:33pm
Replies: 24
Views: 270
Posted By Steve_R
WTF do the bolded words have to do with anything?...

WTF do the bolded words have to do with anything? Aren't we supposed to be color blind, and not consider race, gender, sexual orientation, or anything else? So why say this kind of crap?
Forum: Off Topic Today, 12:06pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Newest member over there is ILoveBarns. Just...

Newest member over there is ILoveBarns. Just bumped a thread from 2016 with a link to VB. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Forum: Off Topic Today, 11:46am
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
I got a short vacation when I did that. ...

I got a short vacation when I did that. :D
Forum: Off Topic Today, 11:44am
Replies: 24
Views: 270
Posted By Steve_R
Because he/she/it has done a great job in PA. ...

Because he/she/it has done a great job in PA. :spdchk:
Forum: Off Topic Today, 11:34am
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Only an idiot would do that. Oh, wait... ...

Only an idiot would do that.

Oh, wait... :rofl:

Now you have to change your avatar over there to one of the barn pics savewave posted. :seasix:
Forum: Off Topic Today, 9:58am
Replies: 293
Views: 3,793
Posted By Steve_R
So was AF2 but he's been back numerous times at...

So was AF2 but he's been back numerous times at both places.
Forum: Off Topic Today, 9:41am
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
What is this "inspection sticker" of which you...

What is this "inspection sticker" of which you speak? :confused5:

ICNLT.
Forum: Off Topic Today, 9:39am
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
I predicted it would last 30 minutes. Not nearly...

I predicted it would last 30 minutes. Not nearly that long. I also predicted a vacation for Dixie; didn't think it would be perma. They're restless over there and IB obviously hates this place. ...
Forum: Off Topic Today, 8:42am
Replies: 10
Views: 160
Posted By Steve_R
Just a few degrees cooler up here. Wife is...

Just a few degrees cooler up here. Wife is golfing today. We're both playing tomorrow. It must suck to live where they actually have winter. :yesnod:
Forum: Off Topic Yesterday, 8:49pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Here ya go Snide: :D ...

Here ya go Snide: :D

https://www.corvetteforum.com/forums/off-topic/3314852-barn-pics-3.html#post1584572250
Forum: Off Topic Yesterday, 8:42pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Hmmm...BRB. :leaving:

Hmmm...BRB. :leaving:
Forum: Off Topic Yesterday, 8:31pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
:yesnod: I actually got a vacay there when I...

:yesnod:

I actually got a vacay there when I had a photo of a barn as my avatar. :lol:
Forum: Off Topic Yesterday, 8:28pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Yeah, if you mention this place over there you...

Yeah, if you mention this place over there you get a vacation. If you have a photo of a barn as your avatar you get a vacation. Many from there lurk and read here, but are afraid to post. :rofl:
Forum: Off Topic Yesterday, 8:01pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
Important note: The Thanks button works in OT...

Important note: The Thanks button works in OT here. Donít break it. :slap:
Forum: Off Topic Yesterday, 8:00pm
Replies: 2,903
Views: 25,960
Posted By Steve_R
Does your avatar mean youíre a chemist nerd? ...

Does your avatar mean youíre a chemist nerd? :leaving:




:yesnod:

I have the same glass. :datawiz:
Forum: Off Topic Yesterday, 7:54pm
Replies: 93
Views: 901
Posted By Steve_R
They donít work any more. :slap: ...

They donít work any more. :slap:




:skia:
Showing results 1 to 25 of 2500

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 6:55pm.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2021 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright © 2009 - 2021 The Vette Barn


Support the Barn:
 
Download the Mobile App;
 
Follow us on Facebook:

Become a Stall Owner

 

Apple iOS App        Google Android App

 

Visit our Facebook page